اطلاعیه در مورد بیمه های درمانی

به اطلاع كليه همکاران محترم می رساند هر همکار در طول سال بجز تحت پوشش قرار گرفتن بیمه های درمانی (خدمات درمانی ‘ تامين اجتماعي و يا مكمل ) میتواند تحت پوشش بیمه عمرنيز قرار گيرد . كه در صورت فوت و يا از كارافتادگي به بيمه شده و يا ورثه ايشان مبالغ تعهد شده  در قرارداد قابل پرداخت خواهد بود .
در حال حاضر طبق بخش نامه هاي وزارتي دو نوع بيمه عمر براي همكاران وجود دارد :
۱٫  بيمه عمر مصوب : اجباري براي تمام كاركنان رسمي ‘ پيماني ‘ قراردادي و بازنشسته با تاريخ شروع ۹۷/۰۱/۰۱ لغايت ۹۸/۰۱/۰۱ است با حق بيمه سالانه ۴۷۸۸۰ تومان    و ماهانه ۳۹۲۴ تومان  كه ماهانه درحال كسر شدن از حقوق همكاران است . در صورت فوت و يا از كارافتادگي مبلغ پرداختي به  ورثه بيمه شده طبق ليست اعلام شده ايشان مبلغ شش ميليون تومان است

۲٫  بيمه عمر مكمل : اختياري براي تمام كاركنان رسمي ‘ پيماني ‘ قراردادي و بازنشسته با سن حداكثر ۷۰ سال با تاريخ شروع ۹۷/۰۳/۰۱لغايت ۹۸/۰۳/۰۱كه در صورت فوت و يا از كارافتادگي مبلغ پرداختي  17 ميليون  تومان است و حق بيمه  آن به مبلغ ۵۵ هزار تومان در تير ماه   در يك قسط از حقوق كاركنان كسر خواهد شد.
به دلیل اجباری نبودن بيمه عمر مكمل همکارانی که تمایل به پوشش این بیمه را ندارند می توانند حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۷با تکمیل فرم زیر در مدارس نسبت به انصراف خود اقدام نمایند. همکاران بازنشسته هم با مراجعه به کانون بازنشستگان انصراف خود را می توانند اعلام  نمایند . بدیهی است در صورت عدم حضور در موعد مقرر شخص همکار به مدت یکسال تحت پوشش بیمه عمر وحوادث جمعی مكمل قرار خواهد گرفت و حق بيمه از حقوق تيرماه ايشان كسر خواهد شد  .
با توجه به تعطيل بودن مدارس مديران محترم حتما همكاران خود را مطلع و ليست انصرافي ها را تكميل و در موعد مقرر تحويل اداره نمايند بديهي است اگر از همكاري بيمه كسر و مدير به وي اطلاع نداده باشد مي بايست پاسخگو باشد .
مدیران محترم حداکثر تا مورخه ۱۳۹۷/۰۴/۰۷سبت به تحویل فرمهای امضاء شده همکاران انصرافی اقدام نمایند مسئولیت عدم اطلاع رسانی به همکاران برعهده مدیر آموزشگاه  می باشد  . مسئولین محترم کانون بازنشستگان نیز می بایست ضمن اطلاع رسانی به همکاران بازنشسته  لیست همکاران انصرافی از بیمه عمرمكمل را تا مورخه ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ به واحد تعاون ارسال نمایند.حتي اگر مدرسه اي هيچ فرد انصرافي نداشته باشد حتما مي بايست اين موضوع را طي يك نامه اداري در موعد مقرر اعلام نمايد.
اگر همكاري تمايل به تغيير استفاده كنندگان بيمه عمر خود دارد براي تكميل فرم به واحد تعاون مراجعه نمايد يادآوري مي شود با شروع سال تحصيلي جديد جمع آوري اين فرم براي همه همكاران انجام خواهد شد .
همكاران عزيزجهت انصراف فقط به مدارس مراجعه نمايند .
مدت تحويل فرم با توجه به بسته شدن حقوق تحت هيچ شرايطي تمديد نخواهد شد.

دانلود دستور العمل بیمه عمر در زیر:

DOWNLOAD <> دریافت

Check Also

تقدیر از مدیرعامل تعاونی در روز دورود

تجلیل و قدردانی از مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان دورود آقای ایرج پولادوند به مناسبت 25 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *