کسب تندیس تعاونی برتر ملی 1397

سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی برگزار گردید

در این ماراتن که نزدیک به 15هزار تعاونی شرکت نموده بودند ، در نوع خود یک رکورد محسوب میگردد شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان دورود در گرایش تامین نیاز مصرف کنندگان رتبه نخست را به خود اختصاص داد و دوباره ملی شد.

قابل توجه است در این جشنواره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان دورود با قدرت ظاهر گردید ، ضمن اینکه تنها نماینده استان لرستان در این جشنواره بود تمام جوائز را درو کرد . جناب آقای مهندس ایرج پولادوند  تندیس و لوح تعاونی برتر ملی را از دستان جناب دکتر ربیعی وزیر پیشین تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و جناب دکتر محسنی بند پی سرپرست وقت وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دریافت نمودند

از نکات قابل توجه این جشنواره سورپرایز ویژه مهندس پولادوند بود که به عنوان سفیر ملی تعاون انتخاب گردید و تنها کار آفرین جشنواره بود که دو تندیس ملی دریافت نمود.

لازم به توضیح است که تیم شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان دورود 3روز قبل از آغاز جشنواره در محل هتل المپیک تهران غرفه نمایشگاهی خود را تجهیز نموده و یکی از بهترین غرفه های پر بازدید جشنواره را چیدمان نمودند.

از نکات برجسته این جشنواره سخنرانی مهندس پولادوند در مورد توانمندی های بخش تعاون و اعتماد به تعاونی ها در خصوص برون رفت از مسکلات اقتصادی کشور است.

Check Also

تقدیر از مدیرعامل تعاونی در روز دورود

تجلیل و قدردانی از مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان دورود آقای ایرج پولادوند به مناسبت 25 …

One comment

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
    ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *